Účet
Často kladené otázky
Dokončili jste objednávku, ale nevidíte Prémiový obsah?
Přístup k Premium bude aktivován až po úplném uhrazení (platba kartou proběhla úspěšně, nebo byla platba předem připsána na náš bankovní účet).
Nejčastější problémy:
1. Platba bankovním převodem
- Pokud jste ještě neuhradili platbu předem na náš bankovní účet, prosíme o její úhradu. Zašlete prosím platbu dle instrukcí, které vám přišly do e-mailu. Využijte platbu předem na náš b.ú. a vyberte “okamžitou platbu”.
- Pokud jste nevybrali okamžitou platbu, může trvat 1-2 pracovní dny, než platba dorazí na náš bankovní účet.
2. Platba platební kartou
- V případě, že platba kartou selhala, zkuste prosím zaplatit znovu, nebo změňte způsob platby na platbu předem na náš b.ú. a vyberte “okamžitou platbu”. Platbu znovu provedete v záložce “Objednávky” (můj účet).
Jak zjistím, jestli je má objednávka uhrazena?
Přejděte do záložky “Objednávky” (tlačítko nahoře) a podívejte se na status vaší objednávky:
- Stav “Čeká na vyřízení” = Platbu jsme nepřijali na náš bankovní účet a je třeba vyčkat. Pokud jste nevybrali okamžitou platbu, může trvat 1-2 pracovní dny, než platba dorazí na náš bankovní účet.
- Stav “Čeká na platbu / Selhalo” = Platba kartou neproběhla úspěšně. Klikněte na tlačítko ‘Zaplatit’, vyberte jinou platební metodu, nebo zaplaťte znovu platební kartou.
- Stav “Dokončeno” = Platbu jsme obdrželi a vaše premium je aktivní.
Po úhradě obdržíte e-mail s potvrzením “Premium členství aktivováno“.