Přeskočit na obsah

Kontaktní email info@etesty2.cz

Často kladené otázky

Dokončili jste objednávku, ale nevidíte Prémiový obsah?

Nejčastější problémy:

1. Platba bankovním převodem
  • Pokud jste ještě neuhradili platbu předem na náš bankovní účet, prosíme o její úhradu. Zašlete prosím platbu dle instrukcí, které vám přišly do e-mailu. Využijte platbu předem na náš b.ú. a vyberte “okamžitou platbu”.
  • Pokud jste nevybrali okamžitou platbu, může trvat 1-2 pracovní dny, než platba dorazí na náš bankovní účet.
2. Platba platební kartou
  • V případě, že platba kartou selhala, zkuste prosím zaplatit znovu, nebo změňte způsob platby na platbu předem na náš b.ú. a vyberte “okamžitou platbu”. Platbu znovu provedete v záložce “Objednávky” (můj účet).

Pokud je objednávka správně uhrazena (platba kartou proběhla úspěšně, nebo již byla platba připsána na náš bankovní účet), prémiová služba se automaticky aktivuje a na váš e-mail bude zasláno oznámení s názvem “Premium členství aktivováno“.

Jestli jste vybrali platbu předem na b.ú., Zašlete prosím platbu dle instrukcí, které vám přišly do e-mailu.

Jak zjistím, jestli je má objednávka uhrazena?

Přejděte do záložky “Objednávky” (můj účet) a podívejte se na status vaší objednávky:

  • Stav “Čeká na vyřízení” = Platbu jsme nepřijali na náš bankovní účet a je třeba vyčkat. Pokud jste nevybrali okamžitou platbu, může trvat 1-2 pracovní dny, než platba dorazí na náš bankovní účet.
  • Stav “Čeká na platbu / Selhalo” = Platba kartou neproběhla úspěšně. Klikněte na tlačítko ‘Zaplatit’, vyberte jinou platební metodu, nebo zaplaťte znovu platební kartou.
  • Stav “Dokončeno” = Platbu jsme obdrželi a vaše premium je aktivní.

Po úhradě obdržíte e-mail s potvrzením “Premium členství aktivováno“.

Projděte si nejčastější kladené otázky, a pokud jste nenašli odpověď, kontaktujte nás na e-mailu info@etesty2.cz.

Tento web není oficiálně spojen s Ministerstvem dopravy ani žádnou jinou vládní či státní institucí.

[tawkto]