Přeskočit na obsah

Často kladené otázky

Jak zrušit předplatné?

Pro zrušení předplatného se přihlaste do svého zákaznického účtu na adrese:
https://etesty2.cz/muj-ucet/

Poté v nabídce vyberte možnost „Předplatné“, klikněte na „Zobrazit objednávku“ a následně zvolte „Zrušit předplatné“.

Dokončili jste objednávku, ale nevidíte Prémiový obsah?

Nejčastější problémy:

1. Platba bankovním převodem
  • Pokud jste ještě neuhradili platbu předem na náš bankovní účet, prosíme o její úhradu. Zašlete prosím platbu dle instrukcí, které vám přišly do e-mailu. Využijte platbu předem na náš b.ú. a vyberte „okamžitou platbu“.
  • Pokud jste nevybrali okamžitou platbu, může trvat 1-2 pracovní dny, než platba dorazí na náš bankovní účet.
2. Platba platební kartou
  • V případě, že platba kartou selhala, zkuste prosím zaplatit znovu, nebo změňte způsob platby na platbu předem na náš b.ú. a vyberte „okamžitou platbu“. Platbu znovu provedete v záložce „Objednávky“ (můj účet).
Jak zjistím, jestli je má objednávka uhrazena?

Přejděte do záložky „Objednávky“ (můj účet) a podívejte se na status vaší objednávky:

Accordion title 1

This is a placeholder tab content. It is important to have the necessary information in the block, but at this stage, it is just a placeholder to help you visualise how the content is displayed. Feel free to edit this with your actual content.

Accordion title 2

This is a placeholder tab content. It is important to have the necessary information in the block, but at this stage, it is just a placeholder to help you visualise how the content is displayed. Feel free to edit this with your actual content.

  • Stav „Čeká na vyřízení“ = Platbu jsme nepřijali na náš bankovní účet a je třeba vyčkat. Pokud jste nevybrali okamžitou platbu, může trvat 1-2 pracovní dny, než platba dorazí na náš bankovní účet.
  • Stav „Čeká na platbu / Selhalo“ = Platba kartou neproběhla úspěšně. Klikněte na tlačítko ‚Zaplatit‘, vyberte jinou platební metodu, nebo zaplaťte znovu platební kartou.
  • Stav „Dokončeno“ = Platbu jsme obdrželi a vaše premium je aktivní.

Po úhradě obdržíte e-mail s potvrzením „Premium členství aktivováno„.

Projděte si nejčastější kladené otázky, a pokud jste nenašli odpověď, kontaktujte nás na e-mailu info@etesty2.cz.