Přeskočit na obsah

Účet

Přihlášení

Často kladené otázky

Dokončili jste objednávku, ale nevidíte Prémiový obsah?

Nejčastější problémy:

  • V případě, že platba kartou selhala, zkuste prosím zaplatit znovu. Platbu znovu provedete v záložce „Objednávky“ (můj účet).
Jak zjistím, jestli je má objednávka uhrazena?

Přejděte do záložky „Objednávky“ (tlačítko nahoře) a podívejte se na status vaší objednávky:

  • Stav „Selhalo / Čeká na zpracování“ = Platba kartou neproběhla úspěšně. Klikněte na tlačítko ‚Zaplatit‚, vyberte jinou platební metodu, nebo zaplaťte znovu platební kartou.
  • Stav „Zrušena“ = Předplatné bylo zrušeno. Pro obnovení přejděte ve svém účtu do záložky „Předplatné“ a klikněte na tlačítko „Obnovit předplatné“.
  • Stav „Dokončeno“ = Platbu jsme obdrželi a vaše premium je aktivní.

Po úhradě obdržíte e-mail s potvrzením „Premium členství aktivováno„.